На основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № РД-10-206 /26.09.2013 г. на Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВАконкурс за длъжността
„Старши експерт” вотдел „Административни и финансово-стопански дейности”, дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”
вОбластна администрация - Бургас
ИЗИСКВАНИЯ
Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:
- лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
- висше образование; образователна степен: магистър;
- професионална област: счетоводство и контрол;
- професионален опит: минимум 1 година или присъден минимум V младши ранг;
- длъжностно ниво по КДА: 10
- наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 6
Минимална основна месечна заплата, определена за степен 1 на длъжностното ниво: 340 лв.
Максимална основна месечна заплата, определена за степен 1 на длъжностното ниво:
1150 лв.
Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:
- умения за работа с компютърен счетоводен продукт „AJUR-L”, много добри познания и работа с MS „EXCEL” и MS „WORD”;
- владеене на английски език, ниво В1;
- придобит професионален опит в държавната администрация;
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:
1.писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
2.автобиография
3.декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 2, т. 1 от Наредбата за провеждане
на конкурсите за държавни служители – по образец;
4. копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
5. други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
6. копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионал-
ния опит и/или придобитият ранг като държавен служител;
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест и интервю.
Документите следва да бъдат представени в срок до 17.00 часа на 11.10.2013 г. в деловодството на Областна администрация - Бургас, ул. „Цар Петър“ № 1.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация - Бургас и на интернет страницата на Областна администрация - Бургас www.bsregion.org.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Проверка, комплектоване и осчетоводяване на документи за постъпилите приходи по транзитната сметка на Областна администрация - Бургас;
Издава фактури на наематели и ползватели, съгласно сключени договори, споразумения, заповеди на Областен управител и др. документи. Издава фактури за приходи, постъпили в транзитната сметка и платени в брой;
Комплектова и осчетоводява документация по изпълнението на евро проекти, съставя текущи и периодични отчети по съответния проект;
Осчетоводява документи за извършени разплащания по банкова сметка за наличности на Областната администрация; Изготвя справки и разшифровки относно извършени банкови разплащания;
Работни места – 1 брой.
Лице за контакти и допълнителна информация: Елица Иванова - Старши експерт „Човешки ресурси”, тел. 056/89-41-22.
ПАВЕЛ МАРИНОВ
Областен управител на област Бургас