Проект: "Създаване и развитие на офис за технологичен трансфер - Бургас"
[pdf - 79KB]
Проект: "Създаване и функциониране на Областен информационен център Бургас"
[pdf - 83KB]
Проект: "Създаване и развитие на Бизнес инкубатор – Бургас"
[pdf - 84KB]
[doc] [NEWSLETTER CULTUR-EXP.pdf] брошура NEWSLETTER CULTUR-EXP2 NEWSLETTER CULTUR-EXP3
NEWSLETTER CULTUR-EXP 4
NEWSLETTER_CULTUR-EXP 5 Tutoral PDF Bulgarian language
Проект "SMART_PA"
[pdf.]
Проект "Компетентни, eфективни и мотивирани за работа служители в Областна администрация Бургас"
[pdf] финал[pdf]
BSBTOUR- Туристически пътеки в Черноморския регион
Приоритет 1 Насърчаване на трансграничното сътрудничество за икономическо и социално развитие, основано на общи ресурси.
Мярка 1.2. Създаване на туристически мрежи за социално развитие и насърчаване на инициативи за развитието на туризма и традиционни продукти
Общ бюджет на проекта – 914 887 Евро
Водещ партньор – Префектура Централна Македония
Партньори – Префектура Централна Македония, Гърция; Държавна агенция за опазване на околната среда, Украйна; Международен център за Кавказки туризъм, Грузия; Съвещателен екологичен център Каху, Молдова; НПО Агрикола, Украйна; Областна администрация Бургас, България; Арменска държавна аграрна асоциация, Армения.
Основната цел на проекта е популяризиране на туризма, традиционните продукти и културното богатство на Черноморския регион.
Целите на проекта са:
- Създаване на туристическа мрежа за устойчиво развитие на туризма в региона;
- Увеличаване на ползите за производителите на традиционни продукти чрез създаване на трансгранична мрежа;
- Организиране на събития, съвместно представяне на продуктите на Европейския и Черноморския пазар.
Специфични цели:
- Изграждане на сътрудничество между страните – партньори за популяризиране на общите интереси;
- Откриване на туристически и традиционни продукти, които могат да са в основата на развитието на Черноморския регион;
- Планиране на съвместни дейности за промоциране на туристическите дестинации и традиционни продукти;
- Провеждане на шивашки изложби в Черноморския регион;
- Преоткриване на непознати дестинации като туристически обекти.
Целеви групи:
- Местните власти и университети;
- Производители на традиционни продукти – асоциации, произвеждащи традиционна храна, занаячийски асоциации и други.;
- Туроператори и организации, подкрепящи туристически дейности;
Крайни бенефициенти са европейските граждани, които пътуват и търсят нови дестинации.
Дейности:
- Оценка на настоящия статут на туризма и традиционните продукти – събиране и систематизиране на цялата налична информация за всяка страна, подготовка и превод на брошури на националните езици на участващите страни;
- Организация на събития за представяне и промоциране на традиционните продукти за всяка една страна – организиране на изложение с участието на местни власти, организиране на фестивал с игри, провеждане на прес конференция, публикации в медиите;
- Дейности за увеличаване на запознатостта с настоящата ситуация относно туризма и традиционните продукти в Черноморския регион – провеждане на проучване във всички партньорски страни, запознаване на обществеността с настоящата ситуация, подготовка на информационни гидове, разработване на интернет форум, създаване на уеб сайт, където ще бъдат представени туризма и традиционните продукти; възможност посетители да правят оналйн покупки и резервации;
- Управление и координация на действията – срещи, оценъчни доклади, финален доклад.