Р Е П У Б Л И К А Б Ъ Л Г А Р И Я
ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ НА ОБЛАСТ БУРГАС
№ 31-00-3
15.03.2024г.
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-10-63/15.03.2024г. на Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
„Старши експерт” в отдел „Териториално устройство и държавна собственост“,
дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”
в Областна администрация Бургас
ИЗИСКВАНИЯ
Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:
- лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
- висше образование; образователна степен: магистър;
- професионално направление - право;
- придобита юридическа правоспособност.
- професионален опит: минимум 1 година и/или присъден минимум IV младши ранг;
- длъжностно ниво по КДА: 10
- наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 6
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:
- много добри познания и работа с MS Word, MS Excel, Outlook Express, работа с правно-информационна система;
- придобит професионален опит в държавната администрация;
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 933 лв. до 1700 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
1
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:
- писмено заявление за участие в конкурса - по образец;
- автобиография
- декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители - по образец;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобитият ранг като държавен служител;
- други документи свързани с изискванията за заемането на длъжността - копие от придобита юридическа правоспособност;
- документ удостоверяващ или деклариращ идентичността на имената, при
несъответствие на същите в представените документи.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Начин на провеждане на конкурса - решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и интервю.
Документите следва да бъдат подадени в срок до 17:30 часа на 27.03.2024г. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул. ”Цар Петър“ № 1. Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: oabs.delovodstvo@bs.government.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация Бургас и на интернет страницата на Областна администрация Бургас: www:bs.government.bg.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Извършва необходимите действия по съставяне на актове за публична или частна държавна собственост за имоти, в управление на областен управител или с предоставени права на управление на други ведомства;
- Отразява промени в обстоятелствата, касаещи управлението и разпореждането с имотите върху съставените актове за държавна собственост;
- Отразява данните за имотите - държавна собственост в електронната система “Регистър имоти” и извършва необходимите технически дейности по актовите книги, досиетата и регистрите на имотите - държавна собственост;
- Извършва процедури по отписване от актовите книги и регистрите на имоти, които са престанали да бъдат държавна собственост или неправилно са актувани като такива;
- Проучва и докладва в комисия разпределените от прекия ръководител преписки, свързани с управлението и разпореждането с имотите - държавна собственост, като отговаря за окомплектоването на преписките и следи сроковете за валидност на документите. Подготвя кореспонденция и проекти на заповеди и договори в съответствие с приетите от комисията решения;
- Участва в комисии и работни групи, подпомагащи дейността на областния управител на област Бургас;
- Подготвя тръжни процедури и договори за отдаване под наем или за разпореждане с имоти - държавна собственост. Подготвя кореспонденция с наемателите по въпроси, касаещи договорите за наем, а при необходимост и анекси към сключените договори;
- При необходимост актуализира наемната цена по договорите за наем съобразно коефициента на инфлация за предходната година по данни от НСИ, както и в случаи на влезли в сила нормативни промени;
- Подготвя предложения до Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол и комплектова необходимата документация във връзка с процедури за приватизационна продажба на имоти - държавна собственост с данъчна оценка над 10 000 лева;
- Декларира в службите „МДТ” имотите в управление на областен управител на област Бургас и при необходимост заявява и получава удостоверения за данъчни оценки;
- Извършва административно обслужване на граждани и юридически лица - кореспонденция;
- Подпомага взимането на решения на по-високи нива, като съдейства на ръководните длъжности в разработването на основните проблеми, свързани с набирането, анализирането и систематизирането на информация за тях;
- Участва в комисии и работни групи за извършване на огледи и проверки относно състоянието и ползването на имотите - държавна собственост;
- Извършва юридически консултации на другите служители в отдел „ТУДС”;
- Изпълнява и други дейности, възложени от прекия ръководител или другите ръководители по йерархията.
Работни места - 1 брой.
Лице за контакти и допълнителна информация: Старши експерт „Човешки ресурси”, тел.: 0886182358.
ПЛАМЕН ЯНЕВ /п/
Областен управител на област Бургас