Р е п у б л и к а б ъ л г а р и я
ОБЛАСТEН УПРАВИТЕЛ НА ОБЛАСТ БУРГАС
№ 31-00-12
20.09.2023г.
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-10-252/20.09.2023 г. на Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
Старши експерт в отдел „Координация и административен контрол”,
дирекция „Административeн контрол, регионално развитие и държавна собственост”
вОбластна администрация Бургас
ИЗИСКВАНИЯ
Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:
- лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
- висше образование - образователна степен: бакалавър;
- професионално направление – стопанско управление;
- професионален опит: минимум 1 година и/или присъден минимум IV младши ранг (съгласно постановление на Министерски съвет № 230 от 01.08.2022 г., обнародвано в държавен вестник бр. 62 от 05.08.2022 г.);
- длъжностно ниво по КДА: 10;
- наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 6;
- Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:
- висше образование - образователна степен: магистър;
- професионална квалификация: стопанско управление;
- много добри познания и работа с офис пакет Microsoft Office, Internet;
- придобит професионален опит в държавната администрация.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 780 лв. до 1700 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:
- писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
- автобиография;
- декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители – по образец;
- копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
- документ удостоверяващ или деклариращ идентичността на имената, при несъответствие на същите в представените документи.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и интервю.
Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено от кандидата лице в срок до 17:30 часа на 02.10.2023 г. вкл. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул. „Цар Петър“ № 1. Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: oab.delovodstvo@gmail.com, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация - Бургас и на интернет страницата на Областна администрация Бургас www.bs.government.bg.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Събира информация от общините и регионалните структури на държавната власт във връзка с Областната стратегия за интегриране на ромите и изготвя годишен доклад за предходната година, който се изпраща в НССЕИВ;
Изпълнява ролята на секретар на Общински съвет за сътрудничество по етнически и интеграционни въпроси(ОССЕИВ) като организира заседанията им;
Изпълнява функциите на Областен координатор по въпросите на равнопоставеността на жените и мъжете в област Бургас. Събира информация от Общините и регионалните структури на държавната власт във връзка с равнопоставеността на мъжете и жените и изготвя годишен доклад за предходната година който изпраща в МТСП;
Изпълнява задачи свързани с планиране на социалните услуги на областно ниво.
Изпълнява ролята на секретар на Областния съвет за младежта. Събира и обобщава информация от общините във връзка с изпълнене на Областната стратегия за младежта, изготвя и изпраща Областния доклад в ММС.
Изпълнява ролята на секретар на ОКБДП, събира информация от членовете на комисията във връзка с изготвяне на справки, изготвя областна-план програма и годишен доклад които изпраща в ДАБДП;
Осигурява техническо обслужване по дейността на Областния Координационен механизъм за деинституционализация на деца.
Технически организира и планира осъществяването на контакти с държавни органи, ведомства, представителства, административни структури на територията на областта и в страната, организации, представители на юридически лица и граждани;
Приема и предава документи за съгласуване и подпис от Заместник областните управители, организира и насочва придвижването на документите за изпълнение в съответствие с поставените резолюции;
Изготвя и актуализира графика за срещи и участия на Заместник областните управители и съдейства за своевременното им изпълнение;
Подготвя приема на граждани по лични въпроси при Заместник областните управители, а след това следи и координира с отдела движението на постъпилите заявления, жалби и др. входящи писма по изложените проблеми във връзка с изпълнението на резолюциите по тях;
Организира разглеждането на искания за ползването на залите на Областна администрация Бургас за нуждите на ведомства и обществени организации и изготвя график за ползването им;
Разработва документи, касаещи вътрешния документооборот и организацията по административното обслужване;
Работни места – 1 брой.
Лице за контакти и допълнителна информация: Старши експерт „Човешки ресурси”, тел. 056/894-154.
ПЛАМЕН ЯНЕВ /п/
Областен управител на област Бургас