Р е п у б л и к а б ъ л г а р и я
ОБЛАСТEН УПРАВИТЕЛ НА ОБЛАСТ БУРГАС
№ 31-00-10
14.08.2023г.
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-10- 217/ 14.08.2023 г. на Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
Главен счетоводител вотдел „Административни и финансово-стопански дейности ”,
дирекция „Административно – правно обслужване, финанси и управление на собствеността”
вОбластна администрация Бургас
ИЗИСКВАНИЯ
Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:
- лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
- висше образование; образователна степен: бакалавър;
- професионална област: счетоводство и контрол;
- професионален опит: минимум 3 години и/или присъден минимален ранг IV младши;
- длъжностно ниво по КДА: 8
- наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 4
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Специфични изисквания: да имат придобита задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него действителен стаж по специалността, съгласно чл. 18 т. 1, б. „а“, „аа“, „бб“ и б. „б“ от Закона за счетоводството.
Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:
- · много добри познания и работа с офис пакет Microsoft Office, Internet, CIELA и др.
- · много добри практически умения за работа със счетоводен продукт AJURL5 и специализиран софтуер SAP;
- придобит професионален опит в държавната администрация;
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в рамките на минималния и максимален размер на основната месечна заплата, съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация в границите от 780 лв. до 2500 лв., като индивидуалният размер ще бъде определен при назначаването, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:
- писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
- автобиография
- декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители – по образец;
- копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
- други документи свързани с изискванията за заемането на длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобитият ранг като държавен служител;
- документ удостоверяващ или деклариращ идентичността на имената, при несъответствие на същите в представените документи.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест за познанията от професионалната област на длъжността и интервю.
Документите следва да бъдат представени в срок до 17:30 часа на 25.08.2023 г. вкл. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул. „Цар Петър“ № 1. Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: oab.delovodstvo@gmail.com, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация - Бургас и на интернет страницата на Областна администрация Бургас www.bs.government.bg.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Комплектова и своевременно изпраща справки, отчети и други по искане на Министерския съвет или други контролни органи, след изискване на информация от служители в отдела или от други отдели при необходимост;
Участва в комисии по управление и разпореждане с имоти;
Участва в комисия по провеждане на търгове за продажби на недвижими имоти;
Осъществява предварителен контрол върху финансовата дейност в Областна администрация Бургас. Осъществява предварителен контрол и с оглед:
- спазване на изискванията за своевременно счетоводно начисляване на наеми и лихви;
- актуализиране на счетоводната информация по начисляване на променените цени на наеми и обезщетения за ползване на имотите, като установява осчетоводени ли са промените;
Съдейства при провеждането на одити и ревизии в счетоводството на Областна администрация Бургас;
Изготвя доклади за откриване на процедура за провеждане на обществени поръчки;
Изготвя докладни записки за икономиите на средства за работни заплати;
Докладва и комплектова цялата преписка за начисляване на допълнителни възнаграждения за постигнати резултати на служителите;
Отговаря и комплектова преписките за задължителните застраховки на имуществото на Областна администрация Бургас;
Изготвя заповеди за извършване на преоценки на активите на Областна администрация Бургас;
Участва в провежданите инвентаризации на активите в Областна администрация Бургас;
Предоставя информация за ръководството по отношение на размера на разходите и приходите от бюджетната и стопанската дейности;
Осигурява необходимите финансови средства за функциониране на дейностите в Областна администрация Бургас;
Обезпечава системата на двойния подпис, като лице, пряко отговорно за счетоводните записвания;
Съставя месечно разпределение на средствата от бюджетната сметка на Областна администрация Бургас, прогнозите за бюджетни разходи, проектобюджет и бюджетни прогнози;
Съставя месечните и тримесечни отчети за касовото изпълнение;
Контролира правилата за безопасност и здраве при работа и пожарна безопасност в отдела;
Организира и контролира работата на служителите в отдел АФСД;
Изготвя проекти на заповеди във връзка с организацията на работа в отдел АФСД;
Организира въвеждане в работата, консултирането и обучението на постъпилите нови служители в отдела;
Усъвършенства организацията на труда, ритмично натоварване и качествено изпълнение на служителите от отдела;
Да опазва служебната и държавна тайна, съгласно изискванията на Закона за защита на класифицираната информация;
Изпълнява и други дейности, възложени от прекия ръководител.
Работни места – 1 брой.
Лице за контакти и допълнителна информация: – Старши експерт „Човешки ресурси”, тел. 056/894-154.
ПЛАМЕН ЯНЕВ / п /
Областен управител на област Бургас