Телефонна линия в помощ на украински граждани:

+359 885 20 58 38

Работно време: 9:00 - 17:30

Работно време:

Понеделник - Петък : 9:00 - 17:30
Събота - Неделя : почивни дни

Телефон:

Деловодство: 056/ 842 872
факс: 056/ 841 124

E-mail: oabs.delovodstvo@bs.government.bg

Булстат: 000056757

Банкови сметки:

Наеми, обезщетения и такси
BG86 UNCR 7630 3100 1144 24
BIC: UNCRBGSF
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК
 
Депозити и гаранции
BG60 UNCR 7630 3300 0002 70
BIC: UNCRBGSF
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК

Българско председателство на Съвета на Европейския съюз

Българско председателство на Съвета на Европейския съюз

Фестивал - традиции и занаяти

Фестивал - традиции и занаяти

Гореща линия

За сигнали за корупция:

от 9:00 до 17:30

тел: 056/894 149

Комисия за превенция и противодействие на корупцията

Център за подпомагане на жертви на сексуално насилие "ВСЕЛЕНА"

денонощна безплатна телефонна линия: 0800 18 017

За сигнали за бедствия и аварии:

от 17:30 до 9:00
тел.: 056/ 840 487

Сигнали за неуредици на морските плажове:

тел.: 02/ 904 68 33
control@tourism.government.bg

Обратна връзка:

Свържете се с нас

GDPR

Кампании








Конкурс за длъжността Старши експерт в отдел „Координация и административен контрол”, дирекция „Административeн контрол, регионално развитие и държавна собственост” в Областна администрация Бургас

 

 

Р е п у б л и к а   б ъ л г а р и я

ОБЛАСТEН УПРАВИТЕЛ НА ОБЛАСТ БУРГАС

 

 

№ 31-00-8

04.07.2023 г.

 

 На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-10-185/04.07.2023 г.  на Областен управител на област Бургас

 

 

ОБЯВЯВА

конкурс за длъжността

 

Старши експерт в отдел „Координация и административен контрол”,  

дирекция „Административeн контрол, регионално развитие и държавна собственост”  

вОбластна администрация Бургас

 

 

ИЗИСКВАНИЯ

            Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:

  • лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
    • висше образование - образователна степен: бакалавър;
    • област на висшето образование: социални, стопански и правни науки с професионално направление - право;
    • професионален опит: минимум 1 година и/или присъден минимум IV младши ранг (съгласно постановление на Министерски съвет № 230 от 01.08.2022 г., обнародвано в държавен вестник бр. 62 от 05.08.2022 г.);
      • длъжностно ниво по КДА: 10
      • наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 6
      • Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:

  • висше образование - образователна степен: магистър;
  • професионална квалификация: право;
  • много добри познания и работа с офис пакет Microsoft Office, Internet, работа с правно информационна система и др.;
  • придобит професионален опит в държавната администрация.

 

Основният размер на заплатата за длъжността се определя от органа по назначаване на основание чл. 67, ал. 4 от ЗДСл в зависимост от професионалния опит на кандидата и съгласно изискванията на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129 от 26.06.2012 г..

-     Минимална основна месечна заплата, определена за степен 1 на длъжностното ниво: 780 лв.

-     Максимална основна месечна заплата, определена за степен 1 на длъжностното ниво: 1700 лв.

         

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

 

 Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:

 

  1. писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
  2. автобиография
  3. декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители – по образец;
  4. копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
  5. други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
  6. копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
  7. документ удостоверяващ или деклариращ идентичността на имената, при несъответствие на същите в представените документи.

 

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

 

Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и интервю.

Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено от кандидата лице в срок до 17:30 часа на 14.07.2023 г. вкл. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул. „Цар Петър“ № 1. Документите може да се подават и по електронен път на e-mail:  governor@bs.government.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация - Бургас и на интернет страницата на Областна администрация Бургас www.bs.government.bg.

 

Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

 

-    Упражняване на контрол по законосъобразността на актовете и действията на кметовете на общини;

-   Упражняване на контрол по законосъобразността на актовете и действията на органите на местното самоуправление и местната администрация на територията на областта в случаите, когато това е възложено на областния управител със закон или с друг нормативен акт;

-   Подпомага дейността на междуведомствени съвети и комисии, назначени със заповеди на областния управител като изпълнява възложените със заповедите функции;

-   Изготвя отговори по постъпили писмени заявления, жалби, сигнали на граждани;

-   Координиране и подпомагане на дейността на териториалните звена на органите на изпълнителната власт и взаимоотношенията им с общинските администрации;

-   Координиране и подпомагане на дейността на кметовете на общини при осъществяване на взаимодействие с регионалните дирекции на вътрешните работи по опазване на обществения ред и борбата с престъпността;

 

 

 

 

-   Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 24, 25, 27, 28, 29, чл. 30, ал. 1 и 2 и чл. 31 от ЗУЧК в случаите по чл. 7, ал. 6 от ЗУЧК;

-   Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 23 и 24в от ЗУЧК в случай, че министърът на туризма е сезиран за извършването им и не е започнало административнонаказателно производство по реда на чл. 32, ал. 4 от ЗУЧК;

-   Да съставя актове за установяване на нарушения по чл. 31 от ЗУЧК, извършени на неохраняем морски плаж или на морски плаж за природосъобразен туризъм;

-   Съдействие за повишаване квалификацията на служителите и подобряване организацията на работата на общинските администрации за своевременното и законосъобразното обслужване на гражданите;

-   Подпомагане осъществяването на контрол по изпълнението от общинската администрация на делегирани функции от съответните органи на централната държавна власт;

-   Обработка на  приключени преписки и документи и предаването им за съхранение в учрежденския архив на областната администрация;

                

             

              Работни места – 1 брой.

 

Лице за контакти и допълнителна информация: Старши експерт „Човешки ресурси”,  тел. 056/894-154.

 

 

 

 

ПРОФ. Д. Н. МАРИЯ НЕЙКОВА/П/

Областен управител на област Бургас

 

 

 

 

 

 

 

Добавено : вторник, 04 юли 2023 11:24 горе назад 452