№ 31-00-4
13.04.2022 г.
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-10-86/12.04.2022г. на Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
Главен експерт в отдел „Административни и финансово-стопански дейности ”,дирекция „Административно – правно обслужване, финанси и управление на собствеността” вОбластна администрация Бургас
ИЗИСКВАНИЯ
Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:
- лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
- висше образование; образователна степен: бакалавър;
- професионална област: счетоводство и контрол, икономика;
- професионален опит: минимум 2 години и присъден минимален ранг IV младши;
- длъжностно ниво по КДА: 9
- наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 5
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:
- · много добри познания и работа с офис пакет Microsoft Office
- · мнного добри практически умения за работа със счетоводен продукт AJURL5 и специализиран софтуер SAP;
- придобит професионален опит в държавната администрация;
Основният размер на заплатата за длъжността се определя от органа по назначаване на основание чл. 67, ал. 4 от ЗДСл в зависимост от професионалния опит на кандидата и съгласно изискванията на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129 от 26.06.2012 г..
- Минимална основна месечна заплата, определена за степен 2 на длъжностното ниво: 730 лв.
- Максимална основна месечна заплата, определена за степен 2 на длъжностното ниво: 2450 лв.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:
- писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
- автобиография
- декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители – по образец;
- копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
- други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест и интервю.
Документите следва да бъдат представени в срок до 17.30 часа на 26.04.2022г. вкл. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул. „Цар Петър“ № 1. Документите може да се подават и по електронен път на e-mail: governor@bs.government.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация - Бургас и на интернет страницата на Областна администрация Бургас www.bs.government.bg.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Изготвя проекти на заповеди във връзка с организацията на работа в отдел „АФСД”;
Комплектова и своевременно изпраща справки, отчети и други по искане на Министерския съвет или други контролни органи, след изискване на информация от служители в отдела или от други отдели при необходимост;
Участва в комисии по управление и разпореждане с имоти;
Участва в комисия по провеждане на търгове за продажби на недвижими имоти;
Осъществява предварителен контрол с оглед:
- спазване на изискванията за своевременно счетоводно начисляване на наеми и лихви;
- актуализиране на счетоводната информация по начисляване на променените цени на наеми и обезщетения за ползване на имотите, като установява осчетоводени ли са промените;
Обезпечава системата на двойния подпис, като лице, пряко отговорно за счетоводните записвания;
Съставя месечните и тримесечни отчети за касовото изпълнение;
Съдейства при провеждането на одити и ревизии в счетоводството на Областна администрация Бургас;
Изготвя доклади за откриване на процедура за провеждане на обществени поръчки;
Изготвя докладни записки за икономиите на средства за работни заплати;
Докладва и комплектова цялата преписка за начисляване на допълнителни възнаграждения за постигнати резултати на служителите;
Отговаря и комплектова преписките за задължителните застраховки на имуществото на Областна администрация Бургас;
Изготвя заповеди за извършване на преоценки на активите на Областна администрация Бургас;
Участва в провежданите инвентаризации на активите в Областна администрация Бургас;
Предоставя информация за ръководството по отношение на размера на разходите и приходите от бюджетната и стопанската дейности;
Осигурява необходимите финансови средства за функциониране на дейностите в Областна администрация Бургас;
Съставя месечно разпределение на средствата от бюджетната сметка на Областна администрация Бургас, прогнозите за бюджетни разходи, проектобюджет и бюджетни прогнози;
Участва в управлението на проекти, когато е определено със заповед;
Работни места – 1 брой.
Лице за контакти и допълнителна информация: Стела Кючукова – Младши експерт „Човешки ресурси”, тел. 056/894-122.
СТОЙКО ТАНКОВ
Областен управител на област Бургас