ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ-БУРГАС
Адрес: гр. Бургас, ул. „Цар Петър” № 1
№ 31-00-12
08.10.2020г.
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-10-196/08.10.2020г. на Областен управител на област Бургас
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
„Младши експерт” вотдел „Териториално устройство и държавна собственост”, дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост” вОбластна администрация Бургас
ИЗИСКВАНИЯ
Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, са следните:
- лицето да е български гражданин или гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, да е навършило пълнолетие, да не е поставено под запрещение, да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и да не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност;
- висше образование; образователна степен: магистър;
- професионална област: право;
- придобита юридическа правоспособност;
- професионален опит: не се изисква
- минимален ранг V младши;
- длъжностно ниво по КДА: 11
- наименование на длъжностното ниво по КДА: Експертно ниво 7
Минимална основна месечна заплата, определена за степен 1 на длъжностното ниво: 610 лв. Максимална основна месечна заплата, определена за степен 1 на длъжностното ниво: 1600 лв.
Допълнителна квалификация и умения, носещи предимство за кандидатите:
- много добри познания и работа с MS „EXCEL” и MS „WORD”;
- придобит професионален опит в държавната администрация;
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
Кандидатите следва да представят за участие в конкурса, лично или чрез упълномощено лице, следните документи:
- писмено заявление за участие в конкурса – по образец;
- декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители – по образец;
- копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;
- други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител;
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Начин на провеждане на конкурса – решаване на тест и интервю.
Документите следва да бъдат представени в срок до 17:30 часа на 20.10.2020 г. в деловодството на Областна администрация Бургас, ул. „Цар Петър“ № 1.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло в Центъра за обслужване на граждани в Областна администрация - Бургас и на интернет страницата на Областна администрация Бургас www.bs.government.bg.
Информация за длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Извършва необходимите действия по съставяне на актове за публична или частна държавна собственост за имоти, в управление на областен управител или с предоставени права на управление на други ведомства;
- Отразява промени в обстоятелствата, касаещи управлението и разпореждането с имотите върху съставените актове за държавна собственост;
- Отразява данните за имотите – държавна собственост в електронната система “Регистър имоти” и извършва необходимите технически дейности по актовите книги, досиетата и регистрите на имотите – държавна собственост;
- Извършва процедури по отписване от актовите книги и регистрите на имоти, които са престанали да бъдат държавна собственост или неправилно са актувани като такива;
- Подготвя тръжна документация, заповеди и договори за отдаване под наем на имоти – държавна собственост. Следи за спазване на задълженията на наемателите и на установените в договорите срокове. Подготвя кореспонденция с наемателите по въпроси, касаещи договорите за наем, а при необходимост и анекси към сключените договори;
- При необходимост актуализира наемната цена по договорите за наем съобразно коефициента на инфлация за предходната година по данни от НСИ, както и в случаи на влезли в сила нормативни промени;
- Подготвя тръжна документация, кореспонденция, заповеди и проекти на договори по процедури за продажба, замяна, делба и други разпоредителни действия с имоти – държавна собственост;
- Подготвя предложения, становища, проекти на заповеди и договори по процедури за безвъзмездно предоставяне на имоти – държавна собственост в управление на ведомства и общини;
- Подготвя предложения, становища и договори по процедури за безвъзмездно прехвърляне на имоти – частна държавна собственост в собственост на общини;
- Подготвя кореспонденция и проекти на заповеди за отчуждаване на имоти на физически и юридически лица за държавни нужди;
- Подготвя предложения до Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол и комплектова необходимата документация във връзка с процедури за приватизационна продажба на имоти – държавна собственост с данъчна оценка над 10 000 лева;
- Подготвя писмени становища и изразява устни такива по правни въпроси, свързани с процедурите по одобряване и изменение на общи и подробни устройствени планове, одобряване на инвестиционни проекти и издаване на разрешения за строеж по Закона за устройство на територията;
- Подготвя становища, възражения и писма във връзка с процедури по изработване, одобряване и изменение на подробни устройствени планове и кадастрални карти и регистри, засягащи имоти – държавна собственост;
- Проучва и докладва в комисия разпределените от прекия ръководител преписки, свързани с управлението и разпореждането с имотите – държавна собственост, като отговаря за окомплектоването на преписките и следи сроковете за валидност на документите. Подготвя кореспонденция и проекти на заповеди и договори в съответствие с приетите от комисията решения;
- Подготвя писма до компетентните органи на централната изпълнителна власт по правни проблеми, свързани с държавната собственост и устройството на територията, включително предложения и становища относно законодателни промени;
- Извършва административно обслужване на граждани и юридически лица – кореспонденция;
- Участва в комисии и работни групи, подпомагащи дейността на областния управител на област Бургас;
- Подпомага взимането на решения на по-високи нива, като съдейства на ръководните длъжности в разработването на основните проблеми, свързани с набирането, анализирането и систематизирането на информация за тях;
- Извършва юридически консултации на другите служители в отдел „ТУДС”;
- Изпълнява и други дейности, възложени от прекия ръководител или другите ръководители по йерархията.
Работни места – 1 брой.
Лице за контакти и допълнителна информация: Стела Кючукова - Специалист „Човешки ресурси”, тел. 056/89-41-22.
ВЪЛЧО ЧОЛАКОВ
Областен управител на област Бургас