Понеделник - Петък : 9:00 - 17:30
Събота - Неделя : почивни дни
Деловодство: 056/ 842 872
факс: 056/ 841 124
E-mail: oabs.delovodstvo@bs.government.bg
Булстат: 000056757
Наеми, обезщетения и такси
BG86 UNCR 7630 3100 1144 24
BIC: UNCRBGSF
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК
Депозити и гаранции
BG60 UNCR 7630 3300 0002 70
BIC: UNCRBGSF
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК
от 9:00 до 17:30
тел: 056/894 149
Комисия за превенция и противодействие на корупциятаденонощна безплатна телефонна линия: 0800 18 017
от 17:30 до 9:00
тел.: 056/ 840 487
тел.: 02/ 904 68 33
control@tourism.government.bg
Областна администрация Бургас се стреми да бъде ефикасна и модерна институция. Дейността ни се основава на принципите на законност, лоялност, добросъвестност, безпристрастност, равнопоставеност, отговорност, политически неутралитет, почтеност, конфиденциалност,отчетност, колегиалност и учтивост. Следвайки тези принципи и спазвайки правилата и насоките за разработване на Харта на клиента, регламентирани в Ръководство за разработване на Харта на клиента и на собствени стандарти за обслужване, одобрено с акт на Министерския съвет от 1 април 2020г., е разработена настоящата Харта на клиента на Областна администрация Бургас. С нея се цели да се улесни комуникацията между администрацията и потребителите, да се информират потребителите за стандартите за обслужване, които от една страна те могат да очакват от Областна администрация Бургас, а от друга, служителите трябва да познават и спазват. Начинът, по който потребителите могат да постъпят, ако не са удовлетворени от обслужването и/или организацията на работа, включително възможностите за конкретна реакция и възможностите да подадат сигнал, предложение или жалба във връзка с административното обслужване.
За осъществяване на тези цели ние имаме нужда от Вашето съдействие и бихме оценили високо всяко изказано от Вас мнение, критика или препоръка.
Областният управител на област Бургас е едноличен орган на изпълнителната власт в областта. Той осъществява държавното управление в област Бургас и осигурява съответствие между националните и местните интереси при провеждане на регионалната политика. При осъществяване на своята дейност областният управител се подпомага от заместник областни управители и областна администрация. Областната администрация се ръководи и представлява от областния управител.
Областният управител се назначава от Министерския съвет. Правомощията му са уредени в Закона за администрацията, Устройствения правилник на областните администрации и други нормативни актове.
Областен управител на област Бургас | ||||
Главен секретар | Заместник областни управители | |||
Обща администрация | Специализирана администрация | |||
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността" | Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост" |
Осъществяването на всички тези дейности е разпределено между Обща и Специализирана администрация, които се ръководят от ресорни заместник областни управители и главен секретар.
В изпълнение функционалната компетентност на областния управител,
Изпълняваме общите стандарти за качество на административно
обслужване, както следва:
1. стандарт за единно наименование на ЦАО;
2. стандарт за осигуряване на подходящи условия и достъпност до и във служебните помещения, в които се осъществява административно обслужване;
3. стандарт за указателни табели за местонахождението на ЦАО и указателни табели в ЦАО и/или в служебните помещения, в които се осъществява административното обслужване;
4. стандарт за поддържане на актуална информация за достъпа до служебните помещения, в които се осъществява административно обслужване;
5. стандарт за осигуряване на безплатна интернет връзка;
6. стандарт за идентификация на служителите, които осъществяват административно обслужване;
7. стандарт за идентификация на служителите в администрацията при водене на телефонни разговори;
8. стандарт за спазване на правила за комуникация с потребителите;
9. стандарт за начина на предоставяне на информацията относно административното обслужване;
10. стандарт за поддържане на система "Най-често срещани въпроси и отговори";
11. стандарт за осигуряване на информация и обслужване на английски език;
12. стандарт за срок за отговор на отправени запитвания от общ характер;
13. стандарт за време за изчакване за обслужване;
14. стандарт за намаляване на броя посещения на гише при осъществяване на административно обслужване;
15. стандарт за използване на опростени и лесни за попълване образци и/или формуляри.
Приели сме и собствени стандарти за административно обслужване,
посочени по-долу:
1. Стандарт за местоположение на Центъра за административно обслужване (ЦАО).
2. Стандарт за допълнителни удобства и/или обособени зони в служебните помещения.
3. Стандарт за онлайн проверка на статуса на услугата.
4. Стандарт за организация на административното обслужване на принципа "едно гише".
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване в Областна администрация Бургас Ви гарантират:
ЛЕСЕН ДОСТЪП ДО НАШИТЕ УСЛУГИ:
ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ:
ДОБРА ИНФОРМИРАНОСТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:
БЪРЗА И ЛЕСНА КОМУНИКАЦИЯ С ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:
АКТУАЛНА И РЕГУЛЯРНА ИНФОРМИРАНОСТ:
УЛЕСНЕНО ПЛАЩАНЕ ЗА ЗАЯВЕНИ АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ:
На място в ЦАО:
В указаното работно време на Центъра за административно обслужване в Областна администрация Бургас.
Пишете ни :
Изпратете Вашето писмо на e-mail: upravitel@bsregion.org
Обадете ни се:
Можете да използвате телефони на администрацията 056/894 149; 056/894 121, както и на осигурената постоянна телефонна линия за връзка с потребителите в работно време чрез "Free call" от сайта на Областна администрация Бургас.
Приемен ден :
На областен управител – всеки четвъртък от седмицата.
На заместник областен управител – всеки вторник от седмицата.
На главен секретар – всеки понеделник от седмицата.
Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
Ние очакваме от Вас и апелираме да изразявате свободно Вашите мнения, предложения и коментари като:
За Ваше улеснение сме предоставили „Анкетна карта за организацията на административното обслужване в Областна администрация Бургас”, по образец. Достъпа до него е свободен в ЦАО, както и в сайта на Областна администрация Бургас.
Попълнените образци на анкетни карти, се пускат по избор от потребителите:
За нас е важно да получаваме Вашите мнения, предложения, коментари и оплаквания, за да можем да анализираме получената информация и да предприемаме необходимите действия за подобряване качеството на административното обслужване. Получената информация от обратната връзка ще ни послужи за проучване и измерване на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване. За изграждане на доверие между Вас и нашата администрация ние ще Ви информираме за действията, които сме предприели в отговор на Вашите предложения.
Хартата на клиента не е нормативен акт и не създава права и задължения, но разяснява и помага на потребителите да разбират и защитават правата си по-добре, да изискват по-добро обслужване, да подават сигнали, жалби и предложения.
Хартата е отворена за изменения и допълнения и ще бъде актуализирана периодично в съответствие с нуждите и изискванията на потребителите на административни услуги.
Свали в PDF | Свали в DOC